Thursday, May 27, 2010

UCAPAN


Assalamualaikum W.B.T, terlebih dahulu saya ucapkan "Selamat bercuti" kepada semua pelajar dan warga SK Gita 2. Saya berharap para pelajar SK Gita 2 dapat menggunakan masa cuti ini dengan sebaik mungkin dan tidak lupa mengulang kaji pelajaran serta menjaga kesihatan dan keselamatan diri. Seterusnya kepada para guru yang akan balik bercuti selamat bercuti dan yang akan merayakan hari gawai saya ucapkan "Selamat Ngintu Gawai Dayak."

- En. Abdul Latip Bin Bujang (Guru Besar SK Gita 2)




Saya ucapkan Selamat Bercuti kepada semua guru-guru, staf dan kakitangan yang akan bercuti. Buat yang akan meraikan hari gawai, "Selamat Menyambut Hari Gawai". Semoga semuanya dapat diraikan dalam suasana seronok. Bagi mereka yang berjalan jauh utamakan keselamatan dan kesihatan. Semoga dapat berjumpa lagi apabila sekolah dibuka nanti. Kepada pelajar-pelajar SK Gita 2 yang akan menghadapi UPSR nanti gunakan masa cuti untuk mengulangkaji pelajaran disamping menjaga keselamatan diri sepanjang cuti. Terima kasih.
- Pn. Hjh Maimunah Bt Hj. Udang (PK 1)




Kepada warga SK Gita 2, terutama guru dan murid-murid yang menyambut Hari Gawai "Selamat Hari Gawai" "Gayu Guru Gerai Nyamai, Lantang Senang Dalam Semua Pengawak". Kepada guru-guru yang akan balik ke Semenanjung, diucapkan berhati-hati dalam perjalananan. Setiap tindakan yang diambil hendaklah memikirkannya dengan teliti dan fikirkan kesan akibat tindakan yang kita ambil. Kepada murid-murid SK Gita 2, jagalah keselamatan dan tingkahlaku samada di rumah atau di sekolah. Jangan lupa ulangkaji pelajaran sekolah sepanjang cuti nanti.
- Pn. Hamdiah Bt Mat (PK HEM)

1 comment:

  1. "Selamat Bercuti" kepada warga SK Gita 2. Buat warga SK Gita 2 yang akan merayakan Hari Gawai, "Selamat Menyambut Hari Gawai". Buat anak-anak didik, sepanjang cuti ini gunakanlah ia dengan sebaik mungkin. Jagalah keselamatan diri agar apabila sekolah dibuka nanti dapat meneruskan pembelajaran dengan baik dan lancar.

    ReplyDelete